Najczęściej zadawane pytania
-
Czy jest możliwość zamówienia opakowania pod indywidualny wymiar?
Oczywiście istnieje taka możliwość. Wyślij do nas zapytanie poprzez zakładkę https://producent.kartop.com.pl/stworz-swoje-pudelko/ lub skontaktuj się z nami mailowo: kartop@kartop.pl / telefonicznie: 506 224 601
-
Czy istnieją limity wielkości wymiarów opakowań jakie można u Państwa zamówić?
Zaplecze maszynowe jakim dysponujemy umożliwia nam wyprodukowanie opakowań klapowych, których suma długości i szerokości opakowania nie przekracza łącznie 190cm.
-
Co to jest opakowanie fasonowe?
Opakowanie fasonowe jest to pudełko wykonane metodą wykrojnikową, czyli do produkcji opakowania wykorzystywany jest wykrojnik płaski odpowiadający danemu rozmiarowi i rodzajowi z katalogu FEFCO. Dzięki tej metodzie powstaje tekturowy wykrój, do którego najczęściej do złożenia nie potrzebujemy dodatkowych materiałów jak taśma klejąca lub zszywki, wystarczy poskładać go zgodnie z powstałymi bigami. Opakowania fasonowe cechują się wytrzymałością, łatwością składania oraz wysoką estetyką.
-
Jaka jest minimalna ilość zamówienia?
Minimalna ilość zamówienia opakowań z oferty sklepu to 1szt.
-
Czy mogę zamówić opakowania w innych rozmiarach niż oferowane w sklepie?
Istnieje taka możliwość, jednakże w przypadku opakowań fasonowych taka operacja przebiega wedle następujących warunków:
- brak minimalnego nakładu ilości w zamówieniu, realizujemy projekty od 1szt.
- przesyłamy darmowy prototyp opakowania przed realizacją,
- czas realizacji takiego zamówienia to min. 14 dni roboczych.
Zmiana wymiarów dotyczących kartonów klapowych:
- brak minimalnego nakładu opakowań,
- czas realizacji do 14 dni roboczych,
- brak dodatkowych kosztów.
Zamówienia klient składa poprzez wiadomość e-mail: kartop@kartop.pl
-
Czy termin realizacji każdego zamówienia to 30 dni kalendarzowych?
Termin realizacji uzależniony jest od ilości zamówień wpływających do sklepu jak również od wielkości danego zamówienia oraz kategorii opakowania jakie zamówienie dotyczy. 30 dni roboczych to maksymalny termin realizacji, może on być krótszy.
-
Jakie są koszty wysyłki? Czy można zlecić odebranie zamówienia przez własnego kuriera lub odebrać osobiście?
Koszty wysyłki to:
- przedpłata – 20 zł netto
- pobranie – 24,60 zł netto.
Oczywiście, mogą Państwo podesłać swojego kuriera z uprzednim zawiadomieniem oraz wysłaniem potrzebnych dokumentów kurierskich (listów przewozowych). Odbiór osobisty również jest możliwy. Dodatkowo przy dużych zamówieniach indywidualnych oferujemy swój transport bądź możliwość wysyłki paletami (koszt do uzgodnienia telefonicznie lub mailowo)
-
Jaki jest koszt nadruku na opakowaniach?
Szacunkowy koszt indywidualnej kliszy wynosi 200-250zł netto, koszt ten pokrywa klient. Szacunkowy koszt naniesienia nadruku to ok. 50gr netto do standardowej ceny kartonika.
Podejmujemy się wykonania grafiki przy zamówieniu min. 500-1000szt kartoników danego modelu.
-
Mogę zamówić opakowania z full (wielokolorowym) nadrukiem?
Niestety, w chwili obecnej oferujemy tylko nadruk jednokolorowy.
-
Czy mogę zamówić opakowanie w innym kolorze np. czarnym matowym?
Tak. Dostępne kolory opakowań to: szary, jednostronnie bielony, modry(ciemny granat), dwustronnie czarny, które ukazane są w naszym sklepie.
-
Czy mogę zamówić złożone opakowania?
Nie ma takiej możliwości. Opakowania wysyłamy zawsze rozłożone, tak aby zajmowały jak najmniej miejsca, co wpływa na niższy koszt wysyłki. Jeżeli pojawi się problem ze składaniem, napisz lub do nas zadzwoń udzielimy wszelkich potrzebnych instrukcji. W zakładce blog umieściliśmy filmiki instruktażowe składania najbardziej popularnych modeli z katalogu FEFCO, by ułatwić Państwu proces składania opakowań.
-
Czy dostanę informację kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Oczywiście, jak tylko zakończymy realizację zamówienia i zostanie ono wysłane otrzymasz od nas wiadomość, potwierdzającą realizację oraz fakturę bądź inny dowód zakupu w postaci PDF, drogą mailową.
-
Czy wysyłacie opakowania za granicę?
Tak, istnieje możliwość wysyłki opakowań za granicę jednak jest to uzależnione od docelowego kraju dostawy. W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy.
-
Nie dostałem potwierdzenia założenia konta w sklepie.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo podając adres mailowy, którego użyto do rejestracji.
-
Kupuję duże ilości opakowań, czy mogę uzyskać jakiś rabat?
Dla zarejestrowanych klientów oferujemy następujące rabaty:
- 3% – przy zamówieniu od 1000 zł,
- 5% – przy zamówieniu od 5000 zł,
- 7% – przy zamówieniu od 10 000 zł.
Zakupy w sklepie sumują się. Do naliczenia rabatu nie musi być to zamówienia jednorazowe na powyższe kwoty.
-
Mogę dostać darmowe próbki opakowań?
Tak, można uzyskać próbki opakowań dostępnych w sklepie. W tym przypadku prosimy o kontakt.